Klachtenregeling Hairless Laser Clinics
Bij Hairless Laser Clinics nemen we jouw tevredenheid zeer serieus. We vinden het belangrijk dat je volledig tevreden bent met onze behandelingen. Hoewel we altijd ons best doen om alles vlekkeloos te laten verlopen, kan er af en toe iets misgaan. Als je niet helemaal tevreden bent met een behandeling of de verleende zorg, horen we dat graag van je.
Samen in gesprek
Als je een probleem ervaart, nodigen we je uit voor een gesprek met de betreffende behandelaar. Vaak kan een persoonlijk gesprek misverstanden verhelderen en kan de zorgverlener je verder uitleg geven. We stellen je feedback op prijs, omdat het ons helpt om de zorg te verbeteren.
Als het gesprek niet naar wens verloopt of je wilt het gesprek liever niet aangaan, kun je je klacht indienen bij onze interne klachtenfunctionaris. We nemen elke klacht serieus en doen ons best om samen tot een oplossing te komen. Ons doel is om onze diensten en zorg voortdurend te verbeteren.
Hoe te behandelen?
Je kunt een klacht achterlaten via onderstaand klachtenformulier. Vermeld in je bericht alstublieft zo gedetailleerd mogelijk je klacht, inclusief de behandelingen, behandelaars en tijdstippen waarop deze betrekking hebben. We nemen zo snel mogelijk contact met je op en doen ons uiterste best om de kwestie naar tevredenheid op te lossen.
Als je ondanks onze inspanningen niet tot een oplossing komt, kun je contact opnemen met onze externe klachtenfunctionaris. Deze onafhankelijke partij behandelt je klacht met de grootste zorg en objectiviteit. Op verzoek geven we je graag meer informatie over deze procedure.